فعالیت 200 شرکت بریتانیایی در اقلیم کردستان عراق

سرویس عراق و اقلیم کردستان- محمد شکری، رئیس سازمان سرمایه گذاری اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که 200 شرکت بریتانیایی در اقلیم فعالیت می کنند.

به گزارش کردپرس به نقل از میدل ایست نیوز، محمد شکری، رئیس سازمان سرمایه گذاری اقلیم کردستان عراق در اظهاراتی گفت: 200 شرکت بریتانیایی در اقلیم فعالیت می کنند. این در حالی است که نزدیک به 3500 شرکت بین المللی در اقلیم کردستان عراق فعالیت دارند.

وی در کنفرانس سالانه شورای بازرگانی عراق و بریتانیا در شهر دبی که تحت عنوان «عراق، ساخت آینده ای پایدار»، برگزار شد گفت که ثبات وضعیت سیاسی در اقلیم کردستان، دلیلی برای جذب سرمایه گذاران است.

شکری افزود که ثبات وضعیت امنیتی و همچنین تعدد فرهنگ و دمکراسی نیز از دلایل موثر جذب سرمایه گذاران در اقلیم کردستان عراق به شمار می رود.

رئیس سازمان سرمایه گذاری اقلیم کردستان عراق گفت که شرکت های جهانی در حوزه های آموزش، مواد غذایی، حمل و نقل، مراقبت های بهداشتی، صنعت، نفت و گاز در اقلیم کردستان عراق فعالیت می کنند.

کنفرانس سالانه شورای بازرگانی عراق و بریتانیا روز پنجشنبه 7 دسامبر، با حضور یک هیئت از دولت اقلیم کردستان در دبی آغاز به کار کرد.

کد خبر 2764174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha