پیش بینی رگبار پراکنده باران در کردستان

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی کردستان از بعدازظهر امروز شاهد افزایش پوشش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد شدید در برخی از نقاط استان هستیم که این شرایط تا صبح فردا (یکشنبه) ادامه دارد.

به گزارش کرد پرس، بر اساس آخرین نقشه های هواشناسی از بعدازظهر امروز شاهد افزایش پوشش ابر در استان هستیم و علاوه بر آن رگبار پراکنده باران، وزش باد شدید و مه رقیق نیز در برخی از نقاط استان پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش شرایط مذکور تا صبح روز یکشنبه ادامه دارد و پس از آن در روزهای یکشنبه و دوشنبه بجز افزایش پوشش ابر و وزش باد شدید در استان پدیده دیگری مشاهده نمی شود.

همچنین از روز سه شنبه هفته جاری دوباره شاهد ورود سامانه بارشی به استان هستیم که انتظار داریم سبب بارش باران و در ارتفاعات برف و کولاک شود.

بر اساس این گزارش طی شبانه روز گذشته قاملو قروه با دمای منفی هفت درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان بود و سلین سروآباد نیز با دمای ۲۰ درجه سانتی گراد گرم ترین نقطه استان را به خود اختصاص داد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی کردستان طی ۲۴ ساعت گذشته دمای شهر سنندج مرکز استان کردستان نیز بین منفی یک و ۱۷ درجه سانتی گراد در نوسان بود.

کد خبر 2764201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha