رقابت ۱۵۰ تیم دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی ایلام

سرویس ایلام - معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و رئیس دبیرخانه اولین رویداد رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی استان از ثبت نام ۱۵۰ تیم دانشجویی برای رقابت در کرسی‌های آزاد اندیشی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، نصرت‌الله حیدری اظهار کرد: امسال یک اتفاق بزرگ فرهنگی که در سطح دانشگاه های کشور با مشارکت همه دانشگاه‌ها و جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد، اولین رویداد سراسری رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاد اندیشی در دو سطح استانی و کشوری است.

وی گفت: برگزاری کرسی‌ها یکی از مطالبات اساسی مقام معظم رهبری است و با توجه به تجربیاتی که در کشور چه در دانشگاه آزاد اسلامی و چه در جهاددانشگاهی وجود داشت امسال این رویداد  به شکل گسترده‌تر برگزار خواهد شد.

رئیس دبیرخانه اولین رویداد رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی استان ایلام از ثبت نام ۱۵۰ تیم در محورهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سلامت و هنر و معماری خبر داد و گفت: برای بهره‌مندی دانشگاه‌ها مسابقات هر محور متناسب با ظرفیت در یکی از دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: محور سیاسی این مسابقات در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام، محورهای اقتصادی، هنر و معماری در دانشگاه ایلام، محور سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایلام، محور فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان ایلام و محور اجتماعی در دانشگاه پیام نور ایلام برگزار خواهد شد.

او گفت: این مسابقات از ۲۰ آذر شروع خواهد شد و تا ۱۰ دی ادامه خواهد داشت و تیم‌ برتر هر محور در استان ایلام به مرحله ملی راه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 2764220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha