صدور مجوز استخدام ۱۵۵۲ نفر در دولت سیزدهم برای کردستان

استاندار کردستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون مجوز استخدام هزار و ۵۵۲ نفر برای دستگاه های اجرایی استان صادر شده است.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای راهبری مدیریت و کمیته بهره وری کردستان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، نتایج برگزاری این شورا را از مهمترین اهداف نظام مدیریتی دانست و گفت: یکی از مهمترین دلیل نارضایتی مردم از برخی ادارات مربوط به عدم بهره وری کافی دستگاه های اجرایی است.

وی مسئله اصلی کردستان را انباشتگی مسائلی که در زمان و دوره خود حل نشده است، عنوان کرد و اظهار کرد: امروز پرداختن به آن مشکلات انباشته شده، مدیران را از توجه به دیگر مسائل بازمی دارد.

استاندار کردستان ارزیابی مستمر و توجه به شاخص های بهره وری را مهم بیان کرد و افزود: اصلاح فرایندها و روندها، بهبود نتایج کلی را در پی دارد و کاری ماندگار است.

زارعی کوشا با تاکید بر شناسایی مهمترین مسائل مرتبط با زندگی مردم، ادامه داد: از آنجا که شورای تحول اداری و بهره وری با نتیجه کار همه ما در ارتباط است بنابراین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی بر توجه ویژه به بهره وری در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و یادآور شد: اگر اهداف، شاخص ها و رویکردها مشخص است ولی با این وجود مطلوب مدنظر محقق نمی شود بیانگر وجود مشکل در نظام بهره وری است.

استاندار کردستان با اشاره به ارزیابی مستمر و اهمیت آشنایی با نظام بهره وری، بیان کرد: از نقص و ضعف ها در فرآیند اداری نباید غافل شد، کما اینکه لازم است همواره برای دستیابی به موفقیت، نقاط ضعف رصد و مرتفع شود.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه بهره وری در دست یابی به توسعه یک موضوع اساسی است و ارتقای بهره وری با انجام کارصحیح رابطه مستقیم دارد، گفت: برای افزایش آگاهی و اطلاع مدیران دستگاه های اجرایی استان نسبت به موضوع و آیین نامه تحول اداری و بهره وری، دوره آموزشی برگزار شود.

وی اظهار کرد: بر اساس این گزارش، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون مجوز استخدام هزار و ۵۵۲ نفر برای دستگاه های اجرایی استان صادر شده است.

کد خبر 2764227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha