برقراری امنیت پایدار در کردستان، توسعه زیرساخت ها را به دنبال دارد

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: برقراری امنیت زیرساخت تمام فعالیت ها و برنامه ها در استان کردستان به شمار می رود که از اساسی ترین مأموریت های سپاه است.

به گزارش کرد پرس، سردار امان اله گشتاسبی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی ۲۲ بیت المقدس کردستان که با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در سنندج برگزار شد، گفت: دفاع از تمامیت ارضی و حفظ ارزش های نظام اسلامی با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و رزمندگان سپاه بیت المقدس به ثمر نشسته است که در اوج صلابت و آمادگی برای ایجاد امنیت پایدار در این استان فعالیت می کنند.

وی اظهار کرد: برقراری امنیت، اولین و اساسی ترین مأموریت سپاه در کردستان است که زیرساخت تمامی برنامه ها و کارها در استان است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: دشمن سال های سال است تلاش می کند امنیت پایدار در کردستان را تهدید کند اما به همت پاسداران و نیروهای سپاه امنیت در کردستان ایجاد شده و پایدار است.

سردار گشتاسبی ادامه داد: با وجود اینکه کردستان یکی از کانون های اصلی اغتشاشات بود توانستیم با کمترین هزینه با مدیریت و اقتدار این بحران را پشت سر بگذاریم و از آن عبور کنیم.

وی با بیان اینکه امروز به برکت تلاش و ایثارگری رزمندگان و با راهنمایی های سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، در راستای ایجاد امنیت پایدار در این منطقه افتخارات زیادی رقم خورده است، یادآور شد: این اقدام به برکت تلاش رزمندگان کردستان به ثمر نشسته و استمرار دارد.

کد خبر 2764328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha