معدن شن و ماسه روستای سعدآباد افراسیابی مریوان رفع تصرف شد

رئیس کل دادگستری استان کردستان از رفع تصرف معدن شن و ماسه روستای سعدآباد افراسیابی شهرستان مریوان با ورود دادستانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی گفت: با ورود دستگاه قضایی استان دستور مجدد توقف عملیات تصرف این معدن به میزان ۱۷ هزار مترمربع صادر شد و متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

وی اظهار کرد: برای متهم به اتهام فک پلمب و تخریب و تصرف اراضی مذکور در این خصوص پرونده قضایی در دادگستری مریوان تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: برای این متهم سابقا به اتهام تخریب و تصرف اراضی ملی در دادگستری مریوان تشکیل پرونده شده و بر اساس تاکیدات دستگاه قضایی استان و شورای حفظ حقوق بیت المال و همچنین دستور دادستان شهرستان مریوان مبنی بر توقف عملیات تصرف، نامبرده علیرغم دستور اخیرالذکر، روز گذشته مبادرت به تصرف مجدد و انفجار در این معدن کرده است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: دستگاه قضایی استان، اقدامات ادارات اجرایی مربوطه که در این خصوص برخلاف قانون اقدام کرده اند و یا مرتکب ترک فعل شده اند را بررسی و رصد کرده و با متخلفین به صورت قاطع برخورد می کند.

کد خبر 2764402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha