سفر رئیس سنتکام به اقلیم کردستان و منطقه تحت کنترل کردهای سوریه

سرویس جهان- ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا از سفر رئیس این واحد نظامی آمریکا به اقلیم کردستان و منطقه تحت کنترل کردهای سوریه خبر داد.

به گزارش کردپرس، ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا موسوم به سنتکام از سفر رئیس این واحد نظامی آمریکا به اقلیم کردستان و منطقه تحت کنترل کردهای سوریه، بعد از حملات متعدد به پایگاههای این کشور در مناطق مذکور خبر داد.

بر اساس بیانیه سنتکام، مایکل اریک کوریلا، رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا روزهای چهارشنبه و پنج شنبه گذشته برای بازدید از پایگاههای این کشور در عراق و سوریه وارد این دو کشور شده است. کوریلا از پایگاه حریر آمریکا در اقلیم کردستان بازدید کرده است.

بر اساس این بیانیه رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا بعد از سفر به عراق وارد مناطق تحت کنترل کردهای سوریه و از پایگاههای آمریکا در این مناطق نیز بازدید کرده است.

سنتکام هدف از این سفر را دیدار با رهبران کلیدی، نیروهای متحد آمریکا در این مناطق و نیروهای نظامی این کشور عنوان کرده است.

در بیانیه سنتکام به سفر کوریلا به منطقه تحت کنترل کردهای سوریه، به منظور بررسی آخرین وضعیت مبارزه با داعش و مسائل امنیتی و حفاظتی در این منطقه نیز اشاره شده است. کوریلا از چندیدن پایگاه آمریکا در منطقه تحت کنترل کردهای سوریه بازدید کرده و با فرماندهان نظامی کرد سوریه، که سنتکام از آنها به عنوان شرکای کلیدی نام برده، ملاقات کرده است.

کد خبر 2764462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha