درخواست لاهور شیخ جنگی از مردم کرکوک برای مشارکت در انتخابات شورای استانی

سرویس عراق و اقلیم کردستان- لاهور شیخ جنگی در پیامی اعلام کرد: «کرکوکی های شجاع و مصمم، مردم مقاوم شهر کرکوک و مناطق مورد مناقشه شنگال، شیخان، مخمور، دوزخورماتو، خانقین و مندلی. تنها چند روز مانده تا شما عزیزان قربانی، خسته و زخم خورده از دهه‌ها سیاست‌های غیرانسانی رژیم‌های متوالی عراق و سیاست‌های غلط و غیرمسئولانه قدرت های پس از رژیم دیکتاتوری عراق به پای صندوق‌های رای بروید و نمایندگان خود را برای شورای استان شهر خود انتخاب کنید.

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس، لاهور شیخ جنگی گفت: «به همین دلیل به عنوان یک مسئولیت ملی و میهنی می خواهم برادرانه به شما بگویم که درگیری در کرکوک و مناطق مورد مناقشه تنها یک بعد حزبی و سیاسی نیست، بلکه یک بعد مهم ملی و میهنی نیز دارد به همین خاطر مشارکت گسترده شما عزیزان بسیار مهم و با ارزش است، لطفاً اجازه ندهید که مناقشات نامطلوب سیاسی و اختلافات حزبی شما را از شرکت در انتخابات سرد کند، مشارکت و رای هر کرد برای حفظ موقعیت و قدرت کردها در این شهر مهم و با ارزش است».

وی تصریح کرد: «در حالی که بار دیگر تاکید می کنم که مهمترین قدم شرکت شما عزیزان در انتخابات است، از نیروهای پیشمرگه، نیروهای امنیتی و همه رای دهندگان می خواهم با آگاهی و هوشیاری بالا به آن نامزدهای کرد رای دهید که فکر می کنید می توانند دلسوزانه به شما و شهرتان خدمت کنند. مهم این است که مشارکت گسترده داشته باشید و در اینکه به چه کسی رای می دهید آزادید و فرصت دارید در بین نامزد های کرد بهترین و وفادارترین شخص که شایسته حضور در یک شورای خدمتگزاری را داشته باشد انتخاب کنید تا با مشارکت سایر اعضای شورا از قومیت ها، آیین و مذاهب مختلف و بر اساس اصول صلح و همزیستی شورای استان دوباره فعال شود».

وی همچنین افزود: «تاکید می کنم که شما نسبت به آن دسته از احزاب و افرادی که هیچ احترامی برای موقعیت کرکوک و قربانیان شما قائل نیستند، مسئولیت پذیرتر عمل کنید، شما مدافع موقعیت و جایگاه خود در حال و آینده شهر خود شوید».

کد خبر 2764499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha