کمبود دارو در مهران پذیرفتنی نیست

سرویس ایلام - فرماندار شهرستان مهران در دیدار با معاونت غذا و دارو استان عنوان کرد: کمبود دارو در مهران پذیرفتنی نیست و نباید مردم برای دارو با مشکل روبرو شوند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، علی عباس شفیعی در این جلسه عنوان داشت: در بحث دارو در شهر مهران با کمبود دارو مواجه هستیم و این موضوع با توجه به مهمان پذیر بودن مهران پذیرفتنی نیست.

وی تاکید کرد: سهمیه مهران با توجه به جمعیت سیار۲۰ هزار نفری که اضافه بر جمعیت اصلی است، بایستی ویژه تر مورد توجه قرارگیرد چرا که روزانه بیشتر از ۲۰ هزارنفر در مهران در حال تردد هستند.

فرماندار مهران افزود: مردم شهر نباید برای حداقلهای دارویی خود با مشکل روبرو شوند و مسیر 100 کیلومتری برای تهیه یک قلم دارو و رفتن به مرکز استان قابل قبول نیست.

وی افزود: لازم است داروخانه بیمارستان مهران از لحاظ دارویی تکمیل و کمبودی در آن وجود نداشته باشد و نسبت به تقویت و کمک دادن به مسئول داروخانه بیمارستان توجه ویژه صورت بگیرد و داروخانه های شهر مهران ساعت کاری آنها از ۲۰ به ۲۴ افزایش پیدا کند.

شفیعی گفت: با توجه به شرایط ویژه ای که شهرستان مهران خصوصا ایام اربعین دارد، تقاضای ایجاد و مجوز داروخانه شبانه روزی و داروخانه روستایی در شهر مهران داریم.

کد خبر 2764596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha