توجه به خواسته های مردم باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد

سرویس کردستان- نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه مسئولان پاسخگوی خواسته های مردم باشند، گفت: توجه به خواسته ها و ارتباط با مردم باید در اولویت برنامه های مسئولان قرار گیرد و چراکه این یک دولت مردمی است و مردم در اولویت هستند.

به گزارش خبرنگار کرد پرس حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر سه شنبه در دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان بانه افزود: ریاست جمهوری این دولت را یک دولت مردمی نامیدند و کسانی که به این دولت لبیک گفتند باید در راستای اهداف این دولت عمل کنند که در این دولت اصل و اساس هر کاری مردم هستند.

وی با بیان اینکه مردم متوجه بعضی از مسائل می شوند که شاید ما نتوانیم حل کنیم اظهار داشت: ارتباط با مردم، دیدارهای مردمی و حضور در میان مردم باید به برنامه اصلی مسئولان تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی دردسترس بودن بدون تشریفات و بی تکلف را از مولفه های مهم مسئولان در جمهوری اسلامی عنوان کرد، گفت: کسانی از مردم فرار می کنند که حرفی برای گفتن ندارند در کشور اسلامی ایران حرف اول ما ارتباط با مردم است نمی شود که یک فرد قدرتمند خیلی زود به ما دست پیدا کند و یک فرد فرودست و فقیر برای دیدن ما دچار مشکل شود.

وی ادامه داد: آمار دقیق بیکاری براساس دسته بندی های خاص باید جمع آوری و ثبت شود تا برای اشتغال آنها بر اساس این آمارهای دسته بندی شده برنامه ریزی شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید براینکه مسئولان باید بر حوزه کاری خود اشراف کامل داشته باشند، اظهار داشت: در برخی از شهرستان ها مشاهده شده مسئولان بر سازمان که مدیریت می کند اشراف کامل ندارند که این باعث ایجاد مشکلات برای سازمان می شود.

وی گفت: شهری که چهره اقتصادی و فرهنگی قوی داشته باشد برگ برنده را در دست دارد باید کتابخانه ها جای خوب و ورزشگاه ها در جاهای آبرومندی قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی تاکید کرد: هر شهری باید قهرمان های خود را تشویق کند و از این کار نباید غفلت شود مسئولان با همکاری هم برای این کار هماهنگ باشند.

حجت الاسلام و المسلمین در سفر به شهرستان بانه با تعدادی خانواده شهدا دیدار کرد و به مقام شامخ شهدا سلیمان بگ ادای احترام کرد.

کد خبر 2764619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha