بیش از نیمی از خواسته های مردم بانه بحث مرز است

سرویس کردستان- نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به بازگشایی مرز موقت هنگه ژال بانه گفت: بیش از نیمی از خواسته های مردم این شهرستان بحث مرز است که به نظر می رسد چالشی در این بخش وجود دارد باید بررسی و حل شود.

به گزارش خبرنگار کردپرس حجت الااسلام والمسلمین عبدالرضا پور ذهبی در نشست با نخبگان و اقشار مختلف مردم شهرستان بانه به تاکید بر اینکه جلسه نخبگان باید به صورت مستمر برگزار و اشکالات مدیریتی باید با همراهی و همفکری نخبگان حل شود افزود: بحث مرز یکی از مسائل مهم در این شهرستان بوده که بخشی از مسائل و مشکلات حل شده و نظم دادن به مرزها و حل مسائل نیاز به مدیریت دارد.

وی با اشاره به ملاقات های مردمی در سفر به شهرستان بانه انجام شده گفت: بیش از نیمی از خواسته های مردم بحث مرز است که به نظر می رسد چالشی در این زمینه وجود دارد باید بررسی شود بهره مندی از مزایای مرزی حق مرزنشینان است.

حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی اضافه کرد: تکلیف کشور قبل و بعد از انقلاب اسلامی معلوم است اگر در دهه ۵۰ بزرگترین و بیشتر ثروت نفتی داشتیم از کمترین امکانات برخوردار بودیم اما بعد از انقلاب با وجود تحریم ها و آزار و اذیت ها پیشرفت های زیادی در زمینه های گوناگون حاصل شد.

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم صدای مردم را به مقامات بالای کشوری و مقام معظم رهبری برسانیم یاد آور شد: کسی منکر فقر نیست در هر جامعه فقیر وجود دارد اما دولت مردان برای حل مشکلات کشور تلاش می کنند.

وی با اشاره به مشکلات دانشگاه های پیام نور اظهار داشت: قرار بوده دانشجویان دانشگاه پیام نور به صورت مجازی درس بخوانند و چند وقت یک بار برای دانشجویان کلاس تشکیل شود که به دلایلی در دولت گذشته این دانشگاه ها گسترش یافت.

حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی ادامه داد: برخی از مسائل باید مدیران پیگیری و حل کنند برخی از مشکلات در سیستم های اداری از اشکالات مدیریتی است هر کسی مشکلات را پیگیری کند به نتیجه می رسد.

حجت الاسلام و المسلیمن و هیات همراه در سفر به شهرستان بانه با تعدادی خانواده شهدا دیدار کرد و به مقام شامخ شهدا سلیمان بگ ادای احترام کرد.

وی در این سفر ۲ روز از بازارچه رسمی سیرانبند بانه، کتابخانه های عمومی، شهرک صنعتی و کانون پرورشی فکری نوجوانان شهرستان بانه بازدید کرد.

کد خبر 2764638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha