تصادف زنجیره ای در محور بوکان به میاندوآب با ٩ مصدوم

سرویس آذربایجان غربی- مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از برخورد زنجیره ای ۳ دستگاه خودروی کامیون شش چرخ، یک تریلی و یک دستگاه سواری پراید در محور بوکان به میاندوآب با ۹ مصدوم خبر داد.

حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی در این باره افزود: شب گذشته ساعت ۲۲:۵۴  در محور بوکان - میاندوآب (مابین روستای داش بند و اوچ تپه)۳ خودروی کامیون شش چرخ،تریلی و پراید سواری باهم برخورد کردند.

او ادامه داد:   امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ملالر بوکان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند اما متاسفانه در این تصادف زنجیره ای ٩ تن مصدوم شدند.

محبوبی گفت: در این عملیات که تا ساعت ۱:۳۰ بامداد ۳۰ آذر ۱۴۰۲ به طول انجامید بعد از رهاسازی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی لازم ، مصدومین به مراکز درمانی اعزام شدند.

به گزارش کردپرس، بیش از یک دهه است که دو بانده کردن مسیر میاندوآب – بوکان به طول ٥٧ کیلومتر شروع شده، در این سال ها شهرستان میاندوآب تا سال ٩٢، حدود ٢٠ کیلومتر حوزه استحفاظی خود را به یک بزرگراه چهار بانده تبدیل کرد و آن را به زیر ترافیک برد. اما بوکان چهار سال بعد از میاندوآب تنها موفق شد ١٠ کیلومتر از حوزه استحفاظی خود را تا اول شهر سیمینه از سمت میاندوآب به زیر بار ترافیک ببرد.

محوری که به دلیل ترانزیتی بودن ترافیک سنگینی را تجربه می کند و از سال ها پیش همچنان در دست احداث است و تا کنون آمار تصادفات جاده ایی در این محور بسیار بالا بوده و از آن به عنوان قتلگاه هم نام می برند. این پروژه با ١٦ میلیارد تومان بدهی، بیش از یک دهه است در انتظار تکمیل و افتتاح به سر می برد، اما وزارت راه و شهرسازی ١٤ سال است که فقط بازدید می کند و وعده می دهد

کد خبر 2764676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha