حوزه اقتصاد و اشتغال کرمانشاه نیازمند طرح‌های نوآورانه است

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه گفت: طرح های پژوهشی و نوآورانه می‌توانند به تقویت و پویایی حوزه‌های مختلف صنعتی، اقتصادی و کشاورزی و اشتغال استان کمک کنند.

به گزارش کردپرس؛ محمدطیب صحرایی روز سه شنبه ۵ دی ماه در حاشیه نمایشگاه دستآوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کرمانشاه عنوان کرد: پژوهش، فناوری و نوآوری یکی از زیباترین جلوه های توانمندی فرزندان خلاق و مبتکر استان کرمانشاه است که در این نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشته شده است.

وی با تاکید بر اینکه دست آوردهای پژوهشی و فناورانه نباید تنها محدود به عرضه در نمایشگاه‌ها باقی بماند در ادامه گفت: به زودی نشست مشترکی با حضوز فعالان برتر حوزه های مختلف پژوهش و فناوری و معاونت های مختلف استانداری و مدیران ادارات مرتبط برگزار می شود و در این نشست تلاش می کنیم یک ارتباط پایدار و پویا میان مجموعه‌های پژوهشی و فناور با فضای اجرایی استان برقرار شود. 

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در این نمایشگاه طرح های خلاقانه بسیار خوبی عرضه شده است که می تواند در نهضت ملی مسکن و پروژه‌های راهسازی مورد استفاده قرار گیرد.

 وی تاکید کرد: باید سازمان و مجموعه های مرتبط با این  دست آوردها،  توانمندی های پژوهشی و نوآوری‌ها آشنا شوند. 

صحرایی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم بستری را فراهم کنیم تا این طرح های نوآورانه و دانش بنیان در عرصه‌ای وسیع تر از این فضای محدود نمایشگاهی و پژوهشی عرضه شوند تا بتوانیم به صورت میدانی از این توانمندی ها استفاده کنیم.

وی یادآور شد: این طرح ها به لحاظ کیفیت و قیمت، دارای مزیت های بسیار خوبی برای بکارگیری در پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و صنعتی و کشاورزی استان هستند و به تقویت و پویایی توانمندی ها در فضای بومی استان کمک می‌کنند.

استاندار کرمانشاه صبح امروز همراه با سرپرست معاونت اقتصادی استانداری در قالب یک برنامه کاری ۵ ساعته به بازدید میدانی و از غرفه های این نمایشگاه پرداخت و از نزدیک به بررسی دست‌آوردهای پژوهشی، فناورانه و نوآورانه فعالان این حوزه پرداخت و در جریان طرح ها، پیشنهادات و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

کد خبر 2764923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha