آغاز جام رسانه امید در ایلام

سرویس ایلام - با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان روابط عمومی، اصحاب رسانه استان، استاندار و فرمانده سپاه ایلام‌ رویداد رسانه‌ای جام‌ امید آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، این رویداد با هدف جامه عمل پوشاندن به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص امیدآفرینی و نشان دادن پیشرفت‌های کشور و دولت در استان ایلام با همکاری استانداری ایلام و با حضور تیم های مختلف از اصحاب رسانه و فعالان رسانه ای (انسان رسانه) برگزار شد.

استاندار ایلام در این برنامه جام رسانه‌ای امید را یک نهضت و جهاد بزرگ برای بیان دستاوردهای دولت دانست و گفت: جنگ رسانه‌ای حربه‌ جدید جبهه‌ استکبار برای مقابله با نظام اسلامی است و رسانه‌ها برای مقابله به میدان بیایند.

حسن بهرام نیا خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها با همکاری همدیگر برای اعتلای کشور تلاش کنند و دستاوردها را به‌خوبی انعکاس دهند.

او گفت: رسانه‌های استان از نظر تحلیل و نوشتار، جایگاه و وزن بالایی دارند که باید با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها، امیدآفرینی کنند.

استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های جبههی استکبار در تولید محتوا برای کمرنگ کردن دستاوردهای نظام، عنوان کرد: دشمن با پمپاژ یاس و ناامیدی، عمود خیمه این نظام را نشانه گرفته است که لازم است روابط‌عمومی‌ها برای بیان عملکردها به میدان بیایند و همه‌ دستاوردهای دولت را انعکاس دهند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام نیز در این رویداد عنوان کرد: نیاز امروز ما پمپاژ امیدآفرینی و آوردن مردم به صحنه و استفاده از همه ظرفیت‌هاست که رویداد رسانه‌ای جام امید دارای چنین کارکردی است.

سردار جمال شاکرمی گفت: بی انصافی است اگر دستاوردها را نگوییم، در سالهای گذشته به عنوان مثال در بحث اربعین امکانات بسیار ضعیف بود که حالا واقعاً کارهای بزرگی انجام گرفته و باید اینها گفته شود.

او گفت: اگر روی این ریل گذاری که به برکت امام حسین علیه السلام در استان انجام شده است درست کار شود و دست در دست هم بدهیم و رسانه ها پای کار بیایند استان نجات پیدا می کند. 

فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام یادآور شد: در گذشته به ایلام توجه نمی شد چون رسانه و دوربین و افراد این کار را نداشتیم، بنده قسم می‌خورم نقش رسانه ها از ما مسئولان در پیشبرد اهداف نظام مهم‌تر است، رسانه ها باید کمک کنند این استان را جلو ببریم.

کد خبر 2764930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha