واگذاری زمین احداث واحدهای مسکونی ویلایی نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت شهر مهران

سرویس ایلام - با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام و فرماندار مهران واگذاری زمین احداث واحدهای مسکونی ویلایی نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت رسما" آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، فرشاد دوستی در مراسم واگذاری زمینهای محل احداث واحدهای مسکونی ویلایی نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت درشهر مهران گفت: سیاست دولت سیزدهم کم کردن هزینه زمین در قیمت تمام شده مسکن می باشد که در این راستا تمام تلاش مسئولین و اداره کل راه و شهرسازی استان تأمین زمین مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن و همچنین قانون جوانی جمعیت است.

وی افزود: سهم استان ایلام در طرح نهضت ملی مسکن طی چهار سال در حوزه های مختلف ۳۲۶۰۱ واحد مسکونی است که تا کنون در کل استان عملیات احداث ۱۵ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد: در شهرهایی مثل شهر مهران و دهلران که محدودیت زمین به آن صورت وجود ندارد و آن را با الحاق به محدوده شهر تأمین نموده ایم  با پی گیری استاندار و عنایت وزارت راه و شهرسازی زمین به متقاضیان نهضت ملی زمین و مسکن و همچنین قانون جوانی جمعیت واگذار شده است و باز هم اگر متقاضی واجد شرایط داشته باشیم شرایط واگذاری زمین فراهم است.

فرشاد دوستی تعداد قطعه زمینهایی که در این مراسم به متقاضیان شهر مهران واگذار شد را ۱۱۲۰ قطعه ۲۰۰ متری عنوان کرد و گفت: ۷۰۰ قطعه در راستای قانون جوانی جمعیت و ۴۲۰ قطعه نیز در راستای نهضت ملی مسکن  امروز رسماً  و در محل به متقاضیان واگذار شد و هماهنگیهای لازم با دستگاههای خدمت رسان جهت تأمین آب و برق کارگاهی برای احداث واحدها انجام شده و دو تیپ نقشه ساختمانی نیز به شهرداری و نظام مهندسی ساختمان تحویل شده تا در زمان و هزینه ها صرفه جویی صورت گیرد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد احداث محله ای زیبا و دلنشین در شهر مهران باشیم چرا که زمین لازم برای ساختمانهای عمومی و فضای سبز و مدرسه و... نیز در این سایت در نظر گرفته شده است.

کد خبر 2765131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha