صادرات کالاهای اظهاری در خسروی 67 درصد رشد کرد

سرویس کرمانشاه _ ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه از رشد ۶۷ درصدی ارزش و افزایش ۴۹ درصدی وزن صادرات کالاهای اظهاری گمرک خسروی در نه ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ علی اصغر عباس زاده، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه بیان کرد: در نه ماهه سال جاری ۴۰۴ میلیون و ۸۱۲ هزارو ۷۵۱ دلار کالای صادراتی به وزن ۹۱۲ هزارو ۸۷۰ تن در گمرک خسروی اظهار و تشریفات گمرکی آن  توسط کارکنان این گمرک در کوتاه ترین زمان به انجام رسیده است.

علی اصغر عباس زاده افزود: این میزان کالای صادراتی اظهاری در گمرک خسروی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش رشد ۶۷ درصدی و از حیث وزن افزایش ۴۹ درصدی داشته است.

عباس زاده عمده کالاهای صادراتی اظهاری در گمرک خسروی را کلینکر سیمان، سنگ آهن، کاشی ، سنگ مرمریت، محصولات پلاستیکی، ظروف یک بار مصرف، میوه و تره بار و ... عنوان کرد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه در ادامه میزان صادرات کالاهای دیگر گمرکات کشور که از طریق گمرک خسروی به کشور عراق ارسال شده است را ۲۰۴ میلیون و ۳۷۶ هزارو ۶۵ دلار کالا به وزن ۴۸۴ هزارو ۹۱۵ تن عنوان کرد.

عباس زاده تصریح کرد: میزان کالای صادراتی دیگر گمرکات کشور در نه ماهه سالجاری از طریق گمرک خسروی به مقصد عراق در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش ۴۶ درصد و از حیث وزن ۵۱ درصد کاهش داشته است.

وی عمده کالاهای صادراتی عبوری از این گمرک را کاشی و سرامیک، سیمان سفید، تخم مرغ ،کیک و بیسکویت، شیشه جام ،لبنیات و.. عنوان کرد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه در مجموع حجم کالاهای صادراتی اظهاری و عبوری از طریق گمرک خسروی در نه ماهه سال جاری را ۶۰۹ میلیون و ۱۸۸ هزارو ۸۱۶ دلار به وزن یک میلیون و ۳۹۷ هزارو ۷۸۵ تن عنوان کرد.

کد خبر 2765207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha