رقابت های بین المللی گلبال نابینایان و کم بینایان در سنندج به پایان رسید

مسابقات بین المللی گلبال نابینایان و کم بینایان با مشخص شدن تیم های برتر و برپایی آیین اختتامیه در سنندج به کار خود پایان داد.

رقابت های بین المللی گلبال نابیایان و کم بینایان که با شرکت ۶ تیم به نمایندگی از کشورهای ترکیه، ایران و عراق از روز نهم دی ماه به میزبانی کردستان و در خانه ورزش های نابینایان و کم بینایان سنندج آغاز شده بود، شامگاه دوشنبه یازدهم دی ماه با معرفی تیم های اول تا سوم و برپایی مراسم اختتامیه و تجلیل از تیم های برتر به کار خود پایان داد.

در پایان ۳ روز رقابت در بین تیم های شرکت کننده ۲ تیم نادی روژ به نمایندگی از استان سلیمانیه در کشور عراق و دیاربکر از کشور ترکیه به فینال راه پیدا کردند.

در دیدار پایانی این ۲ تیم که در حضور جمع زیادی از مسئولان کشوری، استان و شهرستانی و همچنین علاقمندان به این رشته در شهر سنندج برگزار شد تیم دیاربکر توانست در یک رقابت نزدیک و حساس و در دقایق وقت اضافه با نتیجه ۱۴ – ۱۳ تیم نادی روژ عراق را مغلوب کند و به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست پیدا کند و تیم های نادی روژ و کردستان (الف) به نمایندگی از کشور ایران در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

کد خبر 2765217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha