پایان دی ماه آخرین فرصت شرکت در نهمین جشنواره رسانه ابوذر کردستان

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کردستان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان تا پایان دی ماه فرصت دارند آثار منتشر شده خود در رسانه ها را مطابق محورهای نهمین جشنواره رسانه ابوذر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش کرد پرس، حجت رشیدی، به محورهای نهمین جشنواره رسانه ابوذر کردستان اشاره کرد و گفت: شعار سال (مهار تورم، رشد تولید)، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی و دستاوردهای انقلاب اسلامی جزو محورهای این جشنواره است.

وی اظهار کرد: بسیج و حوزه های اقدام، امید و نشاط آفزینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و بسیج و گروه های جهادی از دیگر محورهای نهمین جشنواره رسانه ابوذر کردستان است که خبرنگاران می توانند آثار خود را ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کردستان به بخش های جشنواره نیز اشاره کرد و افزود: گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست نیز بخش های این جشنواره هستند.

رشیدی با بیان اینکه آثار ارسالی باید از بهمن ۱۴۰۱ تا دی ماه امسال در یکی از رسانه های استانی یا سراسری منتشر شده باشد، ادامه داد: شرکت کنندگان می توانند در هر بخش حداکثر ۳ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی نحوه ارسال آثار را برای خبرنگاران تشریح کرد و یادآور شد: خبرنگاران می توانند در بسترهای فضای مجازی به شماره های ۰۹۱۸۷۷۱۱۰۴۴ و ۰۹۳۰۸۵۹۷۱۱۳ آثار خود را به دبیرخانه نهمین جشنواره ابوذر کردستان ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کردستان آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نهمین جشنواره رسانه ابوذر کردستان را ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ بیان کرد.

کد خبر 2765238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha