تایید صلاحیت ١٥ داوطلب نمایندگی مجلس در مهاباد/ نماینده کنونی رد صلاحیت شد

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار ویژه مهاباد از تایید صلاحیت ۱۵ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه این شهرستان خبر داد.

حسن عباسی در این باره به ایرنا اظهار کرد: در این مرحله از روند انتخابات مجلس شورای اسلامی صلاحیت ۱۵ نفر تایید شده که ۲.۵ برابر انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی در این شهرستان است.

او  ادامه داد: داوطلبانی که تاکنون نتیجه بررسی ها را تحویل نگرفته‌اند، می توانند برای دریافت کتبی نتایج بررسی صلاحیت در هیات‌های نظارت تا پایان وقت اداری امروز، به فرمانداری مراجعه کنند.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه لیست نهایی افراد تایید شده، اول اسفند اعلام خواهد شد، اضافه کرد: داوطلبان معترض به نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات نظارت نیز می‌توانند از ۱۷ دی ماه به مدت ٣ روز نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه یازدهم اسفند برگزار می شود.

گفتنی است؛ جلال محمودزاده نماینده کنونی مهاباد در مجلس شورای اسلامی در صفحه اختصاصی خود اعلام کرد: «هیأت نظارت استانی همانند هیأت اجرایی شهرستان، صلاحیت اینجانب برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس را با استناد به بندهای ۱ ، ۲ و ۴ ماده ۳۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی”رد” نموده است! در موعد مقرر اعتراض به این تصمیم را به شورای نگهبان اعلام نموده و هر نتیجه ای حاصل گردد خدمت بزرگواران عرض خواهم نمود».

کد خبر 2765352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha