بیانیه پنتاگون در مورد حملات به پایگاه هایشان

سرویس عراق و اقلیم کردستان- یک مقام پنتاگون در گفتگو با NRT اعلام کرد که از 17 اکتبر تاکنون حدود 118 حمله به مقرهای آمریکا در عراق و سوریه انجام شده است. وی افزود: «ما به هدف قرار دادن گروه های مسلحی که به نیروهای ما حمله می کنند ادامه خواهیم داد».

به گزارش کردپرس به نقل از NRT، روز جمعه یک مقام پنتاگون اعلام کرد که نیروهای آمریکا و ائتلاف بین المللی در عراق و سوریه از 17 اکتبر سال گذشته تا کنون در کمتر از سه ماه حدود 118 بار مورد هدف حملات پهپادی قرار گرفته اند.

وی همچنین اشاره کرده است که آنها نیز در مقابل به هدف قرار دادن گروه هایی که به نیروهای آنها در داخل و اطراف عراق حمله می کنند، ادامه خواهند داد.

این درحالی است که عصر روز جمعه یک حمله پهپادی دیگر به پایگاه ائتلاف در فرودگاه حریر انجام شد.  بر اساس گزارش ها، سالنی در داخل فرودگاه هدف قرار گرفت که صدا آن در پنج کیلومتری این منطقه شنیده شده است.

در عین حال، در 2ام ماه جاری، ساعت 9:55 قبل از ظهر یک حمله پهپادی به نیروهای ائتلاف در فرودگاه اربیل انجام شد و زنگ خطر در داخل فرودگاه اربیل و کنسولگری آمریکا به صدا درآمد همزمان پهپاد توسط سیستم مقابله ای ائتلاف منفجر شد.

کد خبر 2765353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha