تایید صلاحیت ۲۱۹ نامزد مجلس در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از تایید صلاحیت ۲۱۹ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح حوزه های انتخابیه استان خبر داد.

به گزارش کردپرس رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه امروز شنبه در نشست خبری عنوان کرد: صلاحیت ۲۱۹ نفر معادل ۴۴ درصد داوطلبان استان توسط هیات های نظارت تایید شده است.

«علی شعبانی» ادامه داد: افرادی که رد صلاحیت شده اند می توانند در روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ دی ماه با مراجعه به سایتی که به آنان اعلام شده نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند. اعتراض ها تنها از طریق سایت اینترنتی امکان پذیر است.

شعبانی یادآور شد: داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید شده باید مراقب رفتارهای خود از جمله تبلیغات زودهنگام باشند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در ادامه سخنانش به تعداد تفکیکی تایید صلاحیت شدگان حوزه های انتخابیه پرداخت و گفت: در حوزه انتخابیه کرمانشاه ۱۰۴ نفر معادل ۴۵ درصد، اسلام آباد غرب و دالاهو ۳۴ نفر معادل ۴۸ درصد، قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب ۲۰ نفر معادل ۳۷ درصد، اورامانات (پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی) ۱۵ نفر معادل ۳۳ درصد، کنگاور، صحنه و هرسین ۲۲ نفر معادل ۵۱ درصد، سنقر و کلیایی ۲۴ نفر معادل ۵۵ درصد تایید صلاحیت شدند و برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه ۲۷ نفر باهم به رقابت دارند.

شعبانی همچنین بر رعایت قانون از سوی داوطلبان و هواداران آن تاکید کرد و گفت: براساس قانون رفتار این افراد تا زمان برگزاری انتخابات رصد می شود و معیار تصمیم گیری های بعدی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه دولت هیچ کاندیدایی در انتخابات ندارد، گفت: مجریان انتخابات در راستای راهبرد تعریف شده از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتخاباتی امن، سالم، رقابتی و با مشارکت بالا اقدام می کنند.

شعبانی اضافه کرد در راستای توزیع عادلانه امکانات ۶ شبکه صدا و سیما برای ۶ حوزه انتخابیه استان تعریف شده و کاندیداها از این طریق با مردم گفت و گو می کنند.

کد خبر 2765372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha