دفاع از هویت جمهوری اسلامی از وظایف اصلی مجمع بسیجیان

رئیس مجمع بسیجیان استان ایلام در اجلاس عمومی این مجمع که با حضور سردار کفیل، مسئول مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد، تاکید کرد: دفاع از هویت جمهوری اسلامی از وظایف اصلی مجمع بسیجیان است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مجتبی زینی وند وظیفه دفاع از هویت جمهوری اسلامی را از ذاتیات مجمع بسیجیان برشمرد و گفت: مسأله حق، مسأله جمهوریت، مسأله اسلامیت، مسأله شهادت و مانع زدایی از مکتب اسلام و مسأله امام (ره) پنج مولفه اصلی هویت جمهوری اسلامی است که تبیین و دفاع از این پنج بخش یکی از اصلی ترین وظایف بسیج در روزگار امروز است.

وی در توضیح مسأله امام (ره) به عنوان یک مولفه هویت‌ساز در جمهوری اسلامی، مطرح کرد: باید امام خمینی (ره) را بشناسیم چرا که امام روح انقلاب است و تا امام را نشناسیم، نخواهیم توانست جمهوری اسلامی را بشناسیم.

در ادامه سرهنگ علیپور، مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج استان ایلام، در سخنانی مجمع بسیجیان استان را اجتماعی از صاحبنظران، نخبگان و خبرگان بسیجی دانست و گفت: احصاء مسائل و مشکلات در کارگروه ها و ارائه راهبردهای تخصصی و قابل اجرا به دولت از وظایف این مجمع است.

وی افزود: ۶۷ کارگروه در حوزه های مختلفی چون مدیریت و حکمرانی، سلامت، زنان و خانواده، اقتصاد، آموزشی و... در ایلام فعال هستند که ضمن فعالیت در راستای وظایف خویش، به جریان سازی مطالبه گری و گفتمان سازی مشغولند.

کد خبر 2765477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha