بارش ها در کرمانشاه تا روز دوشنبه ادامه دارد

سرویس کرمانشاه _ بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، سامانه بارشی حاکم در منطقه، همچنان تا اواسط روز دوشنبه جو استان کرمانشاه را تحت تاثیر داشته، به تناوب سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان می‌شود.

به گزارش کردپرس؛ بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کرمانشاه؛ این بارش ها علاوه بر ارتفاعات، گردنه‌ها و نقاط سردسیر، ممکن است بتدریج در مناطق معتدل نیز به شکل برف مشاهده گردد و طی ساعاتی از امروز تا ظهر فردا (یکشنبه) در نیمه شمالی (بویژه اورامانات) و نواحی شرقی، شدت بیشتری خواهد داشت.

همچنین، تا ظهر سه شنبه (بخصوص طی ساعاتی از اوایل روزهای دوشنبه و سه شنبه و در مناطق سرد و معتدل) شرایط برای تشکیل مه، فراهم می باشد.

از ظهر سه شنبه تا پایان هفته، پدیده قابل توجهی برای جو استان نخواهیم داشت؛ اما در روز پنجشنبه، تقویت نسبی شرایط ناپایدار، علاوه بر رشد ابر، ممکن است بارش های پراکنده‌ای نیز برای برخی نقاط به همراه داشته باشد.

همچنین، کمینه دمای هوا که از روز دوشنبه تا چهارشنبه به طور نسبی کاهش می‌یابد؛ در دو روز پایانی هفته به آرامی افزایش خواهد یافت. بیشینه دمای هوا نیز، از روز یکشنبه تا پایان هفته، به طور غالب روندی رو به افزایش خواهد داشت.

کد خبر 2765679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha