اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس جمهور به ایلام در شرکت گاز

سرویس ایلام - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به کردپرس از اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس جمهور به ایلام در این شرکت خبر داد و گفت: تاکنون هیچ مشکلی در تامین گاز مردم استان وجود نداشته است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمود کشاورز با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: گازرسانی به مناطق محروم از مؤلفه‌های اصلی توسعه پایدار روستایی است و روند پروژه‌ های گازرسانی باقیمانده روستایی استان که از مناطق کمتر توسعه‌ یافته و صعب‌العبور می‌باشند تا پایان سال جاری بسته می شود.

وی به گازرسانی به مناطق محروم استان نیز اشاره و تاکید کرد: به منظور محرومیت‌ زدایی از مناطق کمتر توسعه ‌یافته روستایی استان و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق و همچنین خدمات‌ دهی به صنایع موجود و توسعه و گسترش صنایع جدید در راستای ایجاد اشتغال پایدار، اقدامات قابل قبولی توسط شرکت گاز استان ایلام انجام شده است.

کشاورز با اشاره به اینکه گازرسانی به زردلان سردسیری در دهه فجر امسال به اتمام می رسد، تأکید کرد: شرکت گاز استان در دهه‌ فجر امسال  تعداد قابل توجهی پروژه عمرانی در دو حوزه  گازرسانی به مناطق روستایی و ساخت ساختمان و ابنیه افتتاح و تعدادی پروژه نیز به منظور تقویت خطوط موجود و افزایش پایداری شبکه های گاز رسانی کلنگ زنی می کند که با حضور مسئولان استانی به بهره برداری می رسند.

وی با اشاره به اینکه ۲۶ شهر استان از گاز طبیعی برخوردار شده‌اند و هم‌اکنون همه شهرهای استان گازدار هستند، اظهار داشت: در حال حاضر ۵۷۰ روستای استان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند که با برنامه ریزی‌های انجام‌شده تا پایان سال، همه روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان گازدار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه ۵ مصوبه قبلی رئیس‌جمهور و هیأت دولت به ایلام در دور اول در این شرکت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است، گفت: امسال با همکاری خوب مردم فهیم و با فرهنگ استان و همچنین زحمات همکاران ما در گاز استان تاکنون هیچ مشکلی در تامین گاز مردم استان وجود نداشته است.

کد خبر 2765704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha