رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به اشنویه آمد

سرویس آذربایجان غربی- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور و مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با خانواده های مفقودین حادثه بهمن ارتفاعات رندوله شهرستان اشنویه دیدار کردند.

به گزارش کردپرس، صبح امروز یکشنبه ۲۴ دی ماه  رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به همراه مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی به شهرستان اشنویه سفر کردند.

در این سفر محموی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با فرماندار شهرستان اشنویه در خصوص وقوع حادثه بهمن در ارتفاعات رندوله این شهرستان دیدار کردند.

 در طی این سفر با خانواده های مفقودین حادثه بهمن ارتفاعات رندوله این شهرستان دیدار و آخرین وضعیت امداد رسانی هلال احمر به خانواده آنان ارائه شد.

روز جمعه ٢٢ دی ماه، ٥کوهنورد از اشنویه در ارتفاعات کوه «رندوله» این شهرستان در بهمن گرفتار و مفقود شدند در همان روز تیم های جستجو توانستند ۲ نفر از آنها را پیدا کنند اما از بقیه کوهنوردان تا کنون خبری در دست نیست و  اقدامات امدادی برای یافتن ٣ کوهنورد دیگر همچنان در حال انجام است.

در دومین روز جست و جو کوهنوردان مفقود شده  تا کنون بیش از ١٥ تیم روانه ارتفاعات اشنویه شده اند و امروز هم یک تیم ۲۵ نفره به ارتفاعات «رندوله» این شهرستان برای جستجوی کوهنوردان گرفتار در بهمن این منطقه کوهستانی صعود کرد/.

کد خبر 2765719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha