پدر کودک آزار در ماکو بازداشت شد

سرویس آذربایجان غربی- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماکو از دستگیری پدر کودک آزار در یکی از روستاهای شهرستان ماکو خبر داد.

به گزارش کردپرس، صابر جعفری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماکو گفت: پیرو کلیپ منتشر شده در فضای مجازی  در خصوص یک مورد کودک آزاری در یکی از روستاهای شهرستان ماکو به استحضار مردم شریف منطقه می رساند که دادستانی به محض اطلاع از موضوع کودک آزاری توسط پدرش،به موضوع ورود کرد.

او افزود: با دستور قضایی متهم،  جلب و نسبت به تشکیل پرونده قضایی برای او اقدام و اکنون  متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

جعفری گفت: پس از رسیدگی و صدور کیفرخواست از سوی این دادستانی و ارسال پرونده به دادگاه، محکومیت حبس برای متهم مذکور در ظرف کمتر از ۲۰ روز صادر و محکوم علیه در حال سپری حبس در زندان ماکو است.

پیشتر مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفته بود: از بین تماسهای گرفته شده با اورژانس اجتماعی استان، در سال جاری تا دی ماه، ۴۹۳ مورد مربوط به کودک آزاری بوده است.

دی ماه امسال دختر چهار ساله ارومیه‌ای به نام "آوا" که با ضرب و شتم نامادری خود در در بیمارستان بستری شد و بر اثر شدت ضربات وارده بعد از چند روز جان باخت.

کد خبر 2765804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha