مشترکین برق کردستان ۳.۸ میلیارد تومان پاداش همکاری دریافت کردند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان از اعمال ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پاداش همکاری در صورتحساب مشترکین بخش های کشاورزی، تجاری، جایگاه های CNG و دستگاه های دارای مولد خود تامین در سال جاری خبر داد.

به گزارش کرد پرس، هیوا لهونیان در خصوص اعمال پاداش همکاری مشترکین بخش های کشاورزی، تجاری، جایگاه های  CNG و دستگاه های دارای مولد خود تامین در سال جاری، گفت: در صورتحساب این مشترکین حدود ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پاداش دوره همکاری از طریق صورتحساب های برق مصرفی به جهت همکاری در ایام پیک تابستان سال جاری اعمال شد.

وی اظهار کرد: ثبت مشترکین مشمول درسامانه مربوطه در فصل پیک مصرف برق توسط همکاران این شرکت انجام می شود که براساس آن هریک از مشترکین فوق نسبت به میزان همکاری در دوره پیک، از پاداش تخصیصی معین برخوردار شده و این پاداش در صورتحساب برق مصرفی آنها اعمال و پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به اینکه ممکن است سوالاتی مبنی بر اعمال پاداش ها و میزان آن مطرح شود، افزود: در بخش کشاورزی در سال جاری ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و در سایر بخش ها مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پاداش محاسبه شده و در صورتحساب دوره اخیر این دسته از مشترکان اعمال شد.

لهونیان ادامه داد: تمامی مدارک و مستندات محاسبه میزان همکاری در نزد این شرکت موجود است و هر کدام از مشتریان برای اطلاع از آن، پیامک دریافت خواهند کرد.

وی یادآور شد: همکاری مشترکین در پیک سال آتی نیز گام مهمی در پایداری انرژی و جلوگیری از محدودیت در تامین برق مشترکین بمانند چند سال اخیر به دنبال داشته باشد.

کد خبر 2765811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha