پیام رئیس بخش اطلاعات دستگاه حفاظت و اطلاعات اقلیم کردستان درباره حمله شب گذشته

سرویس عراق و اقلیم کردستان- رئیس بخش اطلاعات دستگاه حفاظت و اطلاعات در پیامی اعلام کرد که ما به ریاست سیاسی و فرقه‌ای عراق و کشورهای همسایه هشدار می‌دهیم که با برخی افراد در داخل اقلیم، همکاری و در کارهای آنها مداخله نکنند، این جماعت هرگز نماینده ملت کرد و اراده آن نخواهند بود.


به گزارش کردپرس، اژی امین، رئیس بخش اطلاعات دستگاه حفاظت و اطلاعات اقلیم کردستان روز سه شنبه در پیامی اعلام کرد که حمله ناجوانمردانه و به دور از تمامی قوانین و اخلاق سیاسی، بین المللی و آیینی یک کشور همسایه به اقلیم کردستان را به شدت محکوم می کنم. اگر آنها تصور می کنند با حملات ناجوانمردانه و به بهانه های غیراخلاقی و بی اساس می توانند اراده مردم ما را از بین ببرند، شکست خوردن چندین رژیم در منطقه را سرمشق قرار دهند و بدانند که مردم ما تا آخرین قطره خون به مبارزه خود ادامه داده اند و ادامه خواهند داد، جای دشمنان هم در زباله دان تاریخ بوده است. مردم ما هزاران شهید داده اند، اما ما هرگز از مبارزه دست نخواهیم کشید.

وی افزود: «اگر در دولت عراق مسئولان با وجدان و وظیفه شناس وجود دارند، به آنها می گویم به ریاست سیاسی عراق هشدار دهند که دیگر نمی توان عراق را با این بی اخلاقی اداره کرد. همه ما این بازی ها را به خوبی درک می کنیم و می دانیم که برخی نیروی سیاسی و امنیتی عراق با حمایت از حرکت برخی گروه های مافیایی تروریستی تحت تعقیب بین المللی، زیر چتر دولت عراق و سازمان های آن، به نهادهای رسمی و مناطق غیرنظامی اقلیم کردستان حمله می کنند. کشورهای همسایه و مقامات فعلی دولت عراق باید از تاریخ شکست خورده رژیم گذشته درس بگیرند».

وی تصریح کرد که ما به ریاست سیاسی عراق و کشورهای همسایه هشدار می‌دهیم که با برخی افراد در داخل اقلیم، همکاری و در کار های آنها مداخله نکنند، این جماعت هرگز نماینده ملت کرد و اراده آن نخواهند بود. شکی نیست که سرنوشت کسانی که به ملت خود خیانت می کنند ذلت و زباله دان تاریخ است.

وی در پایان پیام خود گفت که کشورهای همسایه دیگر نباید طناب صلح مردم کرد را امتحان کنند. ما آنها را تحت نظر داریم و می دانیم که مشغول چه کارهایی هستند.

کد خبر 2765847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha