پیام علی باپیر به کنسولگری ایران درباره حمله به اربیل

سرویس عراق و اقلیم کردستان- علی باپیر، رئیس جماعت عدالت کردستان در پیامی به کنسولگری ایران در اربیل از نگرانی خود از بمباران شب گذشته خبر داد و گفت: «اقلیم کردستان از ایران انتظار همکاری و رعایت حسن همجواری دارد.

به گزارش کردپرس به نقل از سایت خبری خندان، دفتر رئیس جماعت عدالت کردستان در پیامی اعلام کرد: «علی باپیر با نصرالله رشنودی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل تماس تلفنی گرفته و در این تماس وی نگرانی جماعت عدالت و مردم کرد در مورد بمباران های شب گذشته را به نماینده جمهوری اسلامی ایران رساند».

علی باپیر افزود: «مردم کرد به ویژه از کشته شدن غیرنظامیان نگران هستند، اگر جمهوری اسلامی ایران به وجود سازمان های مشکوک شک دارد، باید از قبل به مقامات اقلیم کردستان اطلاع می داد چراکه این بمباران موجب ایجاد ترس و نگرانی در بین مردم شده است».

باپیر در این تماس همچنین گفت: «اقلیم کردستان از ایران انتظار همکاری و حسن همجواری دارد و این همان چیزی است که از شما انتظار می رود همانطور که مردم ما اکنون از این فاجعه غمگین و نگران هستند».

شب گذشته یک سری حملات موشکی و پهپادی گسترده به چند منطقه مشخص از اربیل پایتخت اقلیم کردستان انجام شده و پس از این حملات سپاه پاسداران ایران مسئولیت این حملات را بر عهده گرفت، در این بمباران چهار نفر کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

کد خبر 2765891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha