املاک مازاد آموزش و پرورش برای رفع کمبود فضاهای آموزشی استفاده شود

استاندار کردستان گفت: املاک مازاد آموزش و پرورش در سطح شهرستان ها و مناطق استان شناسایی و در راستای رفع کمبود فضاهای آموزشی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان، گفت: تعداد بالای مدارس فرسوده و تخریبی در استان از جمله شهرستان مریوان باید با جدیت مورد توجه و پیگیری قرار گیرد که در این زمینه مولدسازی بهترین گزینه به شمار می رود.

وی اظهار کرد: املاک آموزشی یا اداری مربوط به آموزش و پرورش که قابلیت مولدسازی دارند باید شناسایی و احصا شوند، آماده پیگیری مسائل مختلف مولدسازی در استان هستیم و ملاحظه ای با هیچ مدیری در این زمینه نداریم.

استاندار کردستان با بیان اینکه آموزش و پرورش پایه اصلی تامین آینده کشور است، افزود: آنچه که می تواند آینده کشور را تامین کند، نیروی انسانی ماهر است که پایه آن درآموزش و پرورش قرار گرفته است و باید این مهم مورد توجه جدی باشد.

زارعی کوشا در ادامه به بحث انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه از آموزش و پرورش انتظار می رود که در هر شهرستان و حوزه انتخابیه، پرچمدار اصلی مشارکت باشد چرا که هیچ جایی به اندازه آموزش و پرورش ظرفیت و ارتباط مردمی ندارد.

وی یادآور شد: بدترین نوع بی مسئولیتی این است که کسی خود را نسبت به بحث انتخابات موظف نداند چون ضرورت عقلانی کشوراست، ضمن اینکه مشارکت بالا برای استان ما نیز از اهمیت ویژه تری برخوردار است و تمام تلاش ما باید حضوری حماسی و بالاتر ازمیانگین کشوری باشد.

استاندار کردستان با تاکید بر بی طرفی آموزش و پرورش در بحث انتخابات، بیان کرد: در این راستا هیچ تعارفی با هیچ مدیری نداریم و رفتار و عملکرد مدیران بسیار مهم است، چون به حیثیت نظام و دولت لطمه می زند، لذا بخش عمده سلامت و مشارکت در انتخابات به عملکرد ما بر می گردد.

کد خبر 2765967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha