شهادت ۴ مستشار ایرانی در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق

سرویس سوریه - سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهادت ۴ مستشار ایرانی در حمله رژیم غاصب صهیونیستی به دمشق خبر داد.

به گزارش کردپرس، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای از شهادت 4 مستشار ایرانی در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق پایتخت سوریه خبر داد.

رسانه‌های نزدیک به دولت سوریه صبح امروز از وقوع یک انفجار در شهر «دمشق» پایتخت سوریه خبر دادند.

رادیو اف ام دمشق در خبری اعلام کرد: «صدای انفجارها از بسیاری از مناطق دمشق شنیده شد و دود غلیظی بلند شد. اما علت و منبع صدا مشخص نبود.»

روزنامه الوطن نزدیک به دولت دمشق نیز نوشت: «بر اساس اطلاعات دریافتی، آتش سوزی در منطقه مزه ویلات غربی روی داده و تاکنون اطلاعات بیشتری از این حادثه دریافت نشده است.

بسیاری از منابع دیگر مدعی شدند که در بمباران ساختمانی در منطقه مزه ویلات دمشق توسط ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی مجروح و کشته وجود دارد و شبکه المیادین نیز در خبری گزارش داد که ساختمانی در محله مزه ویلات در این بمباران تخریب شده است.

به گفته خبرگزاری تسنیم، در رابطه با انفجار امروز در دمشق، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: «بار دیگر رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی اقدام به تجاوز به شهر دمشق پایتخت کشور سوریه نمود و طی حمله هوایی جنگنده‌های رژیم متجاوز و غاصب تعدادی از نیروهای سوری و 4 تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.»

بر اساس خبر تسنیم در حمله صبح امروز رژیم صهیونیستی به منطقه المزه در دمشق سوریه تعدادی از مردم سوریه نیز به شهادت رسیده‌اند.

کد خبر 2765975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha