گمرک خسروی به سطح اداره کل ارتقاء می یابد

سرویس کرمانشاه _ معاون اقتصادی وزیر کشور از پیگیری‌های جدی برای ارتقای گمرک خسروی به اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ محسن کوشش تبار صبح روز یکشنبه ۱ بهمن ماه در حاشیه بازید میدانی از آخرین زیرساخت‌های گمرک خسروی که با حضور استاندار کرمانشاه، معاون اقتصادی استاندار و مدیران عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: گمرک خسروی یکی از مهم‌ترین مرزهای تجاری کشور در مجاورت با عراق‌ است.

وی افزود: خوشبختانه استاندار کرمانشاه طی یک سال اخیر برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی برای ساماندهی حوزه صادرات کرمانشاه انجام داده است.

 معاون اقتصادی وزیر کشور اجرای طرح جامع گمرک خسروی را یکی از اولویت‌های استان دانست و در ادامه عنوان کرد: با توجه به حجم گسترده مبادلات در این مرز موضوع ارتقاء اداره گمرک این مجموعه به اداره کل، یکی از موضوعات بسیار مهمی است که با جدیت پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: ما در حوزه صادرات به عراق، یک رقابت بسیار جدی با کشورهای منطقه داریم و ارتقای کیفی و کمی صادرات به این کشور و رفع موانع موجود در این مسیر برای ما بسیار مهم است‌.

کوشش تبار گفت: یکی از اولویت های ما استقرار آزمایشگاه استاندارد در مرز خسروی است و تلاش می کنیم با کمک وزارت اقتصاد و یا سرمایه گذاری بخش خصوصی هرچه سریع‌تر این آزمایشگاه مستقر شود.

 وی عنوان کرد: همچنین با اهتمام دولت و استاندار کرمانشاه به زودی یک دستگاه ایکس ری در مرز خسروی مستقر می شود که در سرعت بخشیدن به مبادلات مرزی بسیار اثربخش است و این دستگاه به زودی جانمایی و استقرار پیدا می کند.

کد خبر 2766027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha