مهران دومین شهر سبز استان ایلام شد

سرویس ایلام - مدیر توزیع برق شهرستان مهران گفت: طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در مهران به اتمام رسید و در ایام مبارک دهه فجر ۱۴۰۲ افتتاح و به عنوان دومین شهر سبز استان ایلام شناخته شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت اله عسکری بیان کرد: تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار مزایای زیادی از جمله بازسازی شبکه فرسوده برق، صیانت از محیط زیست، پیشگیری از وقوع سرقت، صیانت از دارایی‌های فیزیکی و کاهش تلفات برق و بهبود کیفیت ولتاژ مشترکین برق را در بردارد.

مدیر برق مهران اظهار داشت: با توجه به گسترش روز افزون پدیده شوم سرقت شبکه فشار ضعیف سیمی و تاکیدات مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام ، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در اولویت طرح‌های مدیریت برق مهران قرار گرفت.

عسکری ادامه داد: در این راستا در ایام الله دهه فجر ۱۴۰۱ با حضور استاندار محترم استان طرح کنگ زنی پروژه سیم به کابل با متراژ ۳۳ کیلومتر زده شد که این پروژه بعد از گذشت ۱۰ ماه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت در حوزه شهری و روستایی شهر مهران به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

او گفت: کل شبکه برق شهر مهران ۱۵۳ کیلومتر است که از این میزان ۹۳ کیلومتر در حوزه شهری و ۶۰ کیلومتر در حوزه روستایی است که با اتمام ۳۳ کیلومتر عملیات تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در حوزه شهری و روستایی، کل شبکه برق شهر مهران و روستاهای حومه مجهز به کابل خودنگهدار شدند.

کد خبر 2766077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha