۱۶ فیلم‌ سینمایی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در ایلام اکران می شود

سرویس ایلام - معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از اکران ۱۶ فیلم‌ سینمایی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن اسدی‌نیا در نشست هماهنگی اکران فیلم‌های سینمایی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۶ بهمن ماه به مدت یک هفته در استان ایلام همزمان با سایر استان‌ها برگزار می‌شود.  

وی تأکید کرد: چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر یکی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم در راستای توسعه عدالت فرهنگی در سراسر کشور است، از این رو امسال نیز در مراکز استان ها همزمان با پایتخت اکران عمومی فیلم‌های فجر صورت می‌گیرد. 

اسدی‌نیا با اشاره به اثرگذاری صنعت سینما هم از نظر اقتصادی و هم از بُعد فرهنگی و اجتماعی، عنوان کرد: چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در سالن سینما فرهنگ ایلام با پخش ۱۶ فیلم از ۱۶ بهمن ۱۴٠۲ به مدت یک هفته برگزار می شود و امیدواریم که همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام مبارک دهه فجر در ایجاد فضای نشاط و امیدآفرینی در شهر ایلام با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری سهمی داشته باشیم.

کد خبر 2766101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha