استاندار آذربایجان غربی  همراه رییس جمهور به ترکیه سفر کرد

سرویس آذربایجان غربی- محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و جانشین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکیه در معیت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه به ترکیه سفر کرد.

به گزارش کردپرس،رئیس جمهور  جمهوری اسلامی ایران به دعوت همتای ترکیه‌ای خود و به منظور انجام سفر رسمی، امروز چهارشنبه در راس یک هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی عازم آنکارا پایتخت ترکیه شد.

 سید ابراهیم رئیسی در این سفر پس از استقبال رسمی از سوی «رجب طیب اردوغان»، با وی ملاقاتی خصوصی خواهد داشت و سپس هشتمین نشست شورای‌ عالی همکاری‌های ایران و ترکیه به ریاست دو رئیس جمهور برگزار می‌شود.  پس از آن روسای جمهور در نشست مطبوعاتی نتایج رایزنی‌های خود را با حضور رسانه‌ها تشریح خواهند کرد. 

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و جانشین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکیه در معیت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه به ترکیه سفر کرد.

حضور در هشتمین نشست شورای‌عالی همکاری‌های ایران و ترکیه به ریاست دو رئیس جمهور و نشست مشترک تجار و فعالان اقتصادی ایران و ترکیه با حضور روسای جمهور دو کشور از دیگر برنامه های سفر استاندار آذربایجان غربی به ترکیه است.

استانداری آذربایجان غربی نوشت؛ با توجه به سیاست دولت در تقویت دیپلماسی منطقه ای و پیشرانی آذربایجان غربی در تحقق این راهبرد اساسی، حضور استاندار آذربایجان غربی می تواند به نقش آفرینی جدی تر استان در تحقق چشم انداز تراز تجاری ٣٠  میلیارد دلاری ایران با ترکیه و نیز توسعه و پیشرفت آذربایجان غربی بویژه در حوزه اقتصادی و تجارت بین الملل کمک شایانی نماید.

کد خبر 2766155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha