احتمال تایید صلاحیت کاندیداهای جدید در ایلام وجود دارد

سرویس ایلام - معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار ایلام از احتمال تایید صلاحیت کاندیداهای جدید در انتخابات استان خبر داد و گفت: امسال بیش از ۶۳۰ صندوق اخذ رای در استان آماده دریافت آراء مردم در روز انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمدسبحان حسنی با عنوان اینکه تا کنون ۱۸ فرایند را در حوزه انتخابات طی کرده ایم و در مرحله ۱۹ هستیم افزود: در مرحله جدید ۱۷ نفر تایید صلاحیت شده اند که از این تعداد ۹ نفر مربوط به حوزه انتخابیه ایلام و تعداد ۸ نفر مربوط به حوزه دهلران هستند.

وی تاکید کرد: احتمال اینکه در روزهای آینده افراد جدیدی تایید صلاحیت شوند دور از انتظار نیست.

حسنی افزود: همچنین ممکن است تا پایان این فرایند کسانی که تایید صلاحیت شده اند در این فرصت رد صلاحیت شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه با اشاره به اینکه در حال آماده سازی برای آموزش نمایندگان فرماندار و تعیین اعضای شعب هستیم، ابراز داشت: پس از قطعی شدن اسامی این افراد یک دوره آموزشی برای آنها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۳۰ شعبه اخذ رأی تا کنون در استان مشخص شده، بیان کرد: در حوزه فناوری اطلاعات زیرساخت ها آماده برگزاری انتخابات است و شاید در نقاطی از روستاها مشکل داشته باشیم که در حال بررسی آن هستیم.

حسنی افزود: ما علاوه بر ستاد انتخابات، ستاد امنیت انتخابات را نیز داریم که در وزارت کشور مسئولیت آن با معاون امنیتی وزیر کشور است و در استان نیز بنده عهده دار آن هستم.

وی در ادامه تصریح کرد: انتظار ما از اصحاب رسانه تبیین اهمیت انتخابات است که مد نظر مقام معظم رهبری است  که تا کنون رسانه ها در این حوزه موفق بوده اند.

کد خبر 2766173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha