۸۲۰ کیلومتر برفروبی در جاده‌های کرمانشاه  انجام شد / بازگشایی ۲۰ محور روستایی

سرویس کرمانشاه _ سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام بیش از ۸۲۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان و بازگشایی ۲۰ محور روستایی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ شهرام کهریزی با اشاره به بارش برف در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: عمده بارش برف مربوط به محورهای اورامانات، روانسر، جوانرود، اسلام آبادغرب و سنقر بوده است.

وی از بازگشایی ۲۰ محور روستایی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و عنوان کرد: طی این مدت بالغ بر ۸۲۰ کیلومتر برف روبی در محورهای استان صورت گرفته است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان باز بوده و تردد در جریان است.

کهریزی با بیان اینکه بیش از ۲۱۰ نیرو به همراه ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری برای انجام عملیات برف‌روبی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه حضور داشته اند خاطرنشان کرد: برای تسهیل تردد ۱۸۰۰ تن شن و نمک نیز در محورها مصرف شده است.

وی توصیه کرد: با توجه به تداوم بارش در برخی مناطق، از تردد غیرضروری در محورها خودداری شود و رانندگان حتما تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

 شهرام کهریزی در پایان افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان و کابران جاده ای است.

کد خبر 2766280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha