مشکلی در خصوص ارسال 618 میلیارد دینار از بغداد به اربیل وجود ندارد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- نماینده دولت اقلیم در بغداد در باره تاخیر در ارسال 618 میلیارد دینار از بغداد به اربیل اعلام کرد: «وزیر دارایی عراق به ما گفت که هیچ مشکلی در رابطه با ارسال 618 میلیارد دینار وجود ندارد و به زودی ارسال خواهد شد».

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس، فارس عیسی، نماینده دولت اقلیم در بغداد اعلام کرد که تصمیم شورای وزیران عراق برای ارسال 618 میلیارد دینار برای حقوق بگیران اقلیم کردستان تحت فشار مسرور بارزانی گرفته شده است و وزیر دارایی عراق نیز پایبندی خود به این تصمیم را اعلام کرده است، وی همچنین گفت: «وزیر دارایی به ما گفت هیچ مشکلی وجود ندارد و طی چند روز آینده این پول به اقلیم خواهد رسید».

وی اضافه کرد: «ما با طیف سامی وزیر دارایی عراق صحبت کردیم و او به ما گفت که هیچ مشکلی در رابطه با ارسال 618 میلیارد دینار به اقلیم کردستان وجود ندارد؛ بنابراین اگر مشکلی برای ما ایجاد نکنند، این پول ظرف چند روز آینده خواهد رسید». "

فارس عیسی به رسانه‌های نزدیک به حزب دمکرات کردستان گفت: «بسیاری از احزاب به شورای وزیران، خود وزرا و نهادهای دولتی عراق فشار می‌آورند تا مشکلات بین اربیل و بغداد حل نشوند».

اظهارات فارس عیسی در حالی است که کارمندان اقلیم کردستان نزدیک به 50 روز است که حقوق خود را دریافت نکرده اند و به طور کلی از سال گذشته تاکنون حقوق چهار ماه را دریافت نکرده اند و هنوز تاریخ ارسال 618 میلیارد بغداد برای حقوق مشخص نیست.

کد خبر 2766345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha