قدرشناسی و محبت مردم کردستان مثال زدنی است

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه قدرشناسی و محبت مردم کردستان در طول انتقلاب مثال زدنی است، گفت: امروزه همکارانمان با جان و دل امنیت مردم را تامین می کنند.

به گزارش کرپرس، سردار احمدرضا رادان در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: استان کردستان به واسطه خاطرات زیادی که از مردم و رزمندگان، جانبازان و همرزمانم دارم، یادآور ۲ دهه خاطره است.

وی اظهار کرد: در دیداری که محضر رهبر معظم انقلاب شرف یاب شدم، با ارائه برنامه  تدوین شده، مقرر شد که نهضت خانه سازمانی برای کارکنان انتظمی کشور به تعداد ۱۰۰ هزار واحد مسکن ظرف ۲ تا ۳ سال اجرایی شود که در این راستا استان کردستان نیز از جمله استان هایی بوده که در این برنامه ویژه در نظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی کل کشور افزود: ارزیابی که از عملکرد انتظامی و مرزبانی استان در حیطه های مختلف از جمله حوزه اجتماعی، پیشگیری و ماموریت های محوله صورت گرفته است، خوب و رضایت بخش است که نشان از مدیریت مطلوب فرمانده انتظامی و مرزبانی در این استان است.

سردار رادان ادامه داد: امروزه خوشبختانه دعای حضرت امام (ره) در حق دستگاه انتظامی مستجاب است و دفتر و کتاب شهادت برای مشتاقان در انتظامی کشور باز است؛ امروزه همکارانمان با جان و دل امنیت مردم را تامین می کنند.

وی یادآور شد: در حادثه تروریستی کرمان، یکی از افسرانمان بعد از زخمی شدن که وضعیت مناسبی نداشت با رضایت خانواده اعضای بدنش به بیماران اهدا شد، یعنی در واقع جانش را برای امنیت مردم داد و اعضای بدنش را برای ادامه حیات بیماران هدیه کرد.

فرمانده انتظامی کل کشور بیان کرد: خدا را شاکریم که در انتظامی نیروهایی با چنین روحیاتی داریم و انتظار می رود که ما را در رسیدن به اهداف دعا خیر کنید تا عاقبتمان ختم به شهادت شود.

کد خبر 2766365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha