داعش خود را برای حمله به موسسات و مراکز کردستان سوریه آماده می‌کرد

سرویس سوریه - «سیامند علی» مدیر مرکز رسانه‌ای YPG تاکید کرد که هسته‌های داعش خود را برای حمله به موسسات و مراکز در کردستان سوریه آماده می‌کردند.

به گزارش کردپرس، «سیامند علی» مدیر مرکز رسانه‌ای یگان‌های مدافع خلق(YPG) در مصاحبه‌ای اعلام کرد که هسته‌های داعش خود را برای حمله به موسسات و مراکز در مناطق شمال و شرق سوریه آماده می‌کردند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، «سیامند علی» مدیر مرکز رسانه‌ای YPG درباره خطرات اردوگاه هول و اهمیت «عملیات انسانیت و امنیت» که در مرحله سوم آن ادامه دارد، صحبت کرد.

«سیامند علی» در رابطه با این عملیات گفت: «بر اساس اطلاعات امنیتی که به دست نیروهای YPG و آسایش رسید، عملیات «انسانیت و امنیت» در مرحله سوم آن آغاز شد.

«سیامند علی» ادامه داد: «بر اساس اطلاعاتی که در اختیار ما بود، تدارکاتی برای حمله به مراکز و نهادهای منطقه و برخی خانواده های ساکنان اردوگاه و وضع مالیات بر آنها توسط اعضای داعش وجود داشت.»

وی افزود که در ۴ روز اول عملیات، ده‌ها عضو داعش دستگیر و تعداد زیادی نارنجک دستی، مین، کمربند انفجاری، سلاح، مهمات و تجهیزات نظامی کشف و ضبط شد.»

سیامند علی ضمن بیان آمار عملیات در ۴ روز اول آن اظهار داشت که اقدامات کودکان خانواده‌های داعش نیز نشان می‌دهد که «شستشوی مغزی» آنها توسط اعضا و هواداران داعش ادامه دارد.

کد خبر 2766427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha