برگزاری دوره آمادگی آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش در دانشگاه علمی کاربردی همیاری شهرداری‌های کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی همیاری شهرداری های استان کرمانشاه از برگزاری دوره های آمادگی آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد.

مهنوش خزایی در گفتگو با خبرگزاری کردپرس اظهار کرد: نظر به اهمیت موضوع و باتوجه به انتشار دفترچه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در جهت آمادگی و موفقیت و بالا بردن سطح علمی شرکت کنندگان، این مرکز آموزش عالی علمی کاربردی باتوجه به منابع اعلامی مندرج در دفترچه آزمون ،اقدام به طراحی و اجرای سرفصل های ۸ گانه آزمون نموده است . 

وی افزود: دوره های مذکور متناسب با سرفصل های استاندارد آزمون استخدامی آموزش و پرورش تدوین گردیده است و اساتید این دوره ها از مدرسین مجرب آموزش و پرورش و دانشگاه دارای بیش از ۲۵ سال سابقه تدریس و مدیریت آموزش می باشند  که خود بیانگر سطح بالای علمی و آموزشی این دوره ها ست که می تواند خروجی مناسبی داشته باشد که امیدوارم شرکت کنندگان در این دوره ها بتوانند در آزمون پیش رو موفق شوند.

خزایی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: ویژگی های جالب این دوره ها این است که  محتوای دوره ها به‌صورت کاملا کاربردی می باشد.

وی ادامه داد: این دوره دارای دو محور عمومی و تخصصی  ۸ دوره مجزا  شامل تاریخ و فرهنگ تمدن، تعلیم و تربیت اسلامی، معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی، دانش سیاسی ، اجتماعی و حقوق اساسی، روانشناسی تربیتی، روش ها و فنون تدریس، سنجش و اندازه گیری  پیشرفت تحصیلی، استاد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش  است.


رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی همیاری شهرداری های استان کرمانشاه ادامه داد: برای هر کدام از دوره ها در پایان گواهینامه معتبر از سوی دانشگاه علمی کاربردی صادر  می گردد که باتوجه به اعتبار گواهینامه طبق بخش نامه ۱۵۵۸۵۰۵ سازمان اداری استخدامی کشور قابل ارائه و امتیازبندی کارکنان ادارات و سازمان ها جهت پرنمودن ساعات آموزشی می  باشد.


وی در پایان افزود: کسانی که تمایل به شرکت در دوره های مذکور را دارند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره به ساختمان دانشکده واقع در میدان آزادگان ، ابتدای شهرک صدرا ، مراجعه نموده یا با شماره ۰۹۹۹۹۹۰۱۷۷۲ تماس حاصل نمایند .

کد خبر 2766486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha