۱۱ اسفند روز حضور شادمانه خانواده‌ها در پای صندوق های رای است

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه ۱۱ اسفند را روز جشن انقلابی، ملی و مذهبی ایران دانست و تاکید کرد: ۱۱ اسفند روز جشن و شادی و حضور خانوادگی در پای صندوق های رای است و آن روز همه شادمانه رای خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ محمدطیب صحرایی غروب روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه در نشست شورای اداری شهرستان دالاهو عنوان کرد: روزگاری صدر تا ذیل این مملکت امورات خود را با سفیر امریکا و انگلیس هماهنگ می‌کردند ولی امروز به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی، کشور ما مستقل‌ترین و مقتدرترین کشور دنیا است و ما باید قدردان و شکرگزار این عزت و کرامت باشیم.

وی افزود: در یک روستای شهرستان دالاهو، تعداد ۲۷۵ نفر شهید شده اند و این موضوع هم بسیار غرورانگیز است و هم مسئولیت ما را بسیار سنگین می‌کند.

 وی در بخش دیگری از سخنانش به اثربخشی سفرهای شهرستانی در پیشبرد برنامه‌ها و طرح ها اشاره کرد و گفت: تاکنون ۳۹۰ مصوبه در سفرهای شهرستانی داشته‌ایم که ۱۰۱ مورد آن به طور کامل اجرایی شده است.

مدیر ارشد استان افزود: ۱۰۶ مصوبه هم در حال انجام است که تا انتهای سال و یا هفته دولت سال آینده به اتمام می رسد و بقیه مصوبات هم به تدریج اجرایی می‌شود.

وی عنوان کرد: خوشبختانه این سفرهای شهرستانی در حوزه‌های مختلف عمرانی و خدماتی بسیار ثمربخش بوده و آثار مبارکی داشته است.

استاندار کرمانشاه در ادامه به برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت این شهرستان اشاره کرد و گفت: در کوتاه مدت با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام، آبفا و آب منطقه‌ای تا قبل از تابستان برخی روستاهای این شهرستان از نعمت آب شرب پایدار برخوردار خواهند و در بلندمدت تمامی روستاهای دارای تنش آبی از این نعمت بهره مند خواهند شد.

کد خبر 2766597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha