ایرانی ظلم را نمی پذیرد و در جنبش های مختلف برای حق و حقوق خود تلاش می کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: ایرانی ظلم را نمی پذیرد و همواره تلاش می کنند در جنبش های مختلف برای حق و حقوق خود تلاش کنند.

به گزارش کرد پرس، مهدی رمضانی در جشن ملی «بچه های امروز، آینده روشن» و آئین بزرگداشت چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی در مراسم همایش رأی اولی ها، گفت: ایران جزو یکی از تمدن های با فرهنگ و اندیشمند در جهان است که مردم آن همواره خود تعیین کننده سرنوشت خود بودند.

وی اظهار کرد: ایران مردمانی دارد که همواره سرنوشت خود را تعیین می کردند و زیر یوغ دشمن نمی رفتند در حقیقت ایرانی ظلم را نمی پذیرد و همواره تلاش می کنند در جنبش های مختلف برای حق و حقوق خود تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: آخرین ناجی ایرانی، امام خمینی (ره) بود که انقلاب را شکل دادند و نظام جمهوری اسلامی را با رأی مردم تثبیت کرد و خستگی مردم و قیام های مردم در نتیجه به انقلاب منتهی شد.

رمضانی ادامه داد: در کردستان بعد از انقلاب ده سال درگیر حضور ضد انقلاب بودیم که حملات زیادی را هم تجربه کردیم و گروهک های ضد انقلاب که امروز شعارهای قشنگ سر می دهند در کردستان جنایت های خوفناک کردند و خاطره تلخ حضور گروهک ها امروز هم در ذهن کودکان شهدای کردستان مانده است.

وی یادآور شد: حرکت ما به سوی عدالت پایدار است و در مسیر تحقق این عدالت هنوز به نقطه آرمانی نرسیدیم و در طول مسیر این عدالت تأمین می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بیان کرد: دانشگاه ما، نخبه علمی ما، صنعت ما در کلاس جهانی امروز مطرح است در حالی که قبل انقلاب ما برده استکبار بودیم.

رمضانی با بیان اینکه انتخاب فرد سالم و استاندارد برای ما یک امتیاز است و با شرکت در انتخابات به این فرصت دست پیدا می کنیم، گفت: جشن تکلیف سیاسی ما انتخابات است و رأی اولی ها امروز طرف مشورت حاکمیت قرار گرفتند و این یک تکلیف بزرگ و اعتبار بخشی بزرگ به آنها است.

وی اظهار کرد: دشمن با رسانه عملیات می کند و فکر و فهم ما را دچار اختلال می کند اما بلوغ سیاسی یعنی اینکه با درک و فهم رأی دهیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم و بعد خودمان از نماینده انتخابی خودمان مطالبه گرانه درخواست خدمت کنیم.

کد خبر 2766608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha