۱۹۶ پروژه مخابراتی در کردستان افتتاح شد

در ششمین روز از دهه فجر با حضور استاندار کردستان ۱۹۶ پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری ۳۲۲ میلیارد و ۸۴۱ میلیون تومان به صورت همزمان در استان به بهره برداری رسید.

به گزارش کرد پرس، امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه همزمان با ششمین روز از دهه فجر، ۱۹۶ پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری ۳۲۲ میلیارد و ۸۴۱ میلیون تومان در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار کردستان به صورت همزمان در استان به بهره برداری رسید.

استاندار کردستان در مراسم افتتاح این پروژه ها، مجموعه نیروهای پرتلاش مخابرات استان را مجموعه ای همدل، پای کار و دارای برنامه دانست و گفت: دستگاهی که برای مسیر خود هدف گذاری کرده و با برنامه ریزی خدمت می کند قطعا موفق است.

اسماعیل زارعی کوشا با بیان اینکه ۵۰ درصد کارها بر اساس برنامه محوری پیش می رود، افزود: با وجود همه مشکلات و مسائل توفیقات ویژه ای در استان حاصل شده که همه نشان از تعامل و همکاری منسجم مدیران و مسئولان استان است.

گفتنی است این پروژه ها شامل ۱۲ طرح در بانه، ۲۸ طرح در بیجار، ۲۰ طرح دهگلان، هشت طرح دیواندره، ۶ طرح سروآباد، ۴۱ پروژه سقز، ۴۷ مورد سنندج، پنج مورد قروه، ۱۲ طرح کامیاران و ۱۷ پروژه مریوان است.

از این تعداد، ۴۷ طرح با سرمایه گذاری ۷۹ میلیارد و ۱۹۴ میلیون تومان مربوط به شهرستان سنندج است و از ابتدای امسال تا پایان آذر، ۵۲۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در حوزه مخابرات استان سرمایه گذاری شد.

کد خبر 2766668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha