بازگشایی ۵۰ محور روستایی در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بازگشایی ۵۰ محور روستایی سطح استان در ۲۴ ساعت گذشته که به دلیل بارش برف مسدود شده بودند، خبر داد و گفت: در حال حاضر تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان باز است.

به گزارش کردپرس؛ شهرام کهریزی با اشاره به بارش شدید برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان طی ۲۴ ساعت گذشته، عمده بارش را مربوط به منطقه اورامانات خصوصا شهرستان‌های پاوه، جوانرود و روانسر دانست و افزود: در برخی نقاط دیگر استان از جمله دالاهو، سنقر و کنگاور نیز بارش برف داشتیم.

وی افزود: در مجموع در ۲۴ ساعت گذشته ۱ هزار و ۳۶۰ کیلومترباند عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته و ۵۰ محور روستایی نیز بازگشایی شد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین از انجام ۱۰ مورد ریزش برداری در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد که عمدتا در منطقه اورامانات بوده است.

به گفته کهریزی، در عملیات ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۰ نیرو به همراه ۴۰ دستگاه ماشین آلات عملیات برف روبی را انجام داده اند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل در تردد، جلوگیری از یخ زدگی و بروز حادثه در محورهای مواصلاتی استان حدود ۷۰۰ تن شن و نمک در مسیرها مصرف شده است.

 شهرام کهریزی یادآور شد: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر برودت هوا لازم است تمامی رانندگان عزیز با رعایت نکات ایمنی؛ همراه داشتن تجهیزات زمستانی اقدام به تردد در محورهای مواصلاتی کنند و قبل از اقدام به سفر با تماس با سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مطلع شوند.

کد خبر 2766679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha