۳۶۸ میلیارد تومان پروژه راهداری در کردستان افتتاح می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از افتتاح ۳۶۸ هزار ۸۰۰ میلیون تومان پروژه راهداری همزمان با ایام دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، فرزاد حسنی در نشست با خبرنگاران استان، گفت: همزمان چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، امسال در ایام دهه فجر ۳۶۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پروژه راهداری در شهرستان های مختلف استان افتتاح خواهد شد و مورد استفاده مردم استان قرار می گیرد.

وی مهمترین پروژه قابل افتتاح را آسفالت ۳۰ کیلومتر راه روستایی عنوان کرد و افزود: برای این میزان راه روستایی، ۱۹۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اظهار کرد: بیش از ۱۴۲ کیلومتر روکش آسفالت راه های اصلی، فرعی و روستایی نیز با اعتبار ۱۵۸ میلیارد تومان بهره برداری می شود.

حسنی ارتقای ۳.۵ کیلومتر حفاظ میانی نیوجرسی مفصلی محور مریوان _ سنندج با اعتبار ۶.۵ میلیارد تومان را دیگر پروژه قابل افتتاح در ایام دهه فجر برشمرد.

وی ادامه داد: اجرای بیش از ۱۴ کیلومتر روشنایی نقطه ای و طولی با اعتبار ۴.۸ میلیارد تومان و رفع ۲ نقطه پرتصادف با هزینه ۴.۵ میلیارد تومان نیز در این ایام به بهره برداری می رسد.

کد خبر 2766706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha