افتتاح و کلنگ زنی ۲۵ طرح در ملکشاهی

سرویس ایلام - با حضور معاون هماهمنگی امور اقتصادی استاندار ایلام و سایر مسئولان، ۲۵ طرح در شهرستان ملکشاهی افتتاح و کلنگ‌ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، با سفر شهریار عباسی معاون اقتصادی استاندار به شهرستان ملکشاهی ۲۵ طرح و پروژه (۱۸ طرح افتتاحی و ۷ طرح قابل کلنگ زنی) با اعتباری بالغ بر ۱۰۱ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۱ نفر کلنگ زنی یا به بهره برداری رسید.

معاون اقتصادی استاندار در این شهرستان سایت تلفن همراه روستای نادر آباد، ارتقاء تلفن و اینترنت روستای چشمه پهن و باولک و ارتقاء سایت تلفن خوشادول و اینترنت روستای پاریاب را افتتاح و احداث سایت تلفن همراه روستای سیاه درویش و فیبرنوری ارکواز به سمت گنبد پیر محمد و پاریاب را کلنگ زنی کرد.

در سفر یک روزه عباسی به ملکشاهی، پروژه بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی کلکین و سیاب درویش در شهرستان ملکشاهی نیز به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است که این پروژه با طول ۱۲/۵ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و منابع استانی به بهره برداری رسید.

همچنین در ادامه و در مدرسه روستای خوشادول از توابع شهرستان ملکشاهی تعداد هفت زمین چمن مصنوعی به بهره برداری رسید. علاوه بر این طرح ها دو مدرسه یک کلاسه در قالب طرح شهید پناهی با مشارکت خیرین افتتاح و همچنین یک سالن ورزش افتتاح و  چهار سالن ورزشی دیگر در دست احداث می باشد که بزودی به بهره برداری می رسند.

بهره برداری از طرح برق رسانی به روستای وری کلک کلونداز دیگر پروزه های افتتاح شده در ملکشاهی بود. این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال شامل اصلاح ۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط، احداث یک کیلومتر شبکه فشار متوسط جدید و همچنین احداث یک کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب یکدستگاه ترانس ۵۰kv در شبکه انجام پذیرفت.

کد خبر 2766798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha