بهره‌برداری از ۴۵ پروژه صنعتی با اشتغالزایی ۸۱۰ نفر در دهه فجر

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه از بهره برداری ۴۵ پروژه صنعتی با اعتبار ۱۱۵۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۸۱۰ نفر در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ استاندار کرمانشاه صبح روز ۲۱ بهمن ماه در حاشیه بهره برداری از پروژه‌های صنعتی در شهرک صنعتی بیستون که به مناسبت نهمین روز دهه فجر و با حضور  معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی برگزار شد؛ عنوان کرد: در سفر امروز معاون وزیر صمت تعدادی از پروژه‌های زیرساختی و تولیدی در شهرک های صنعتی کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: همچنین امروز تعداد ۵ سوله‌ صنعتی به بهره برداری رسید که این مجموعه در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار می‌گیرد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: طرح توسعه فرش رجال هم با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۲۲ نفر امروز به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: همچنین یکی از واحدهای راکد استان به همت شرکت مانا صنعت سیروان و با سرمایه بخش خصوصی به بهره برداری و تولید رسید.

صحرایی ادامه داد: در کل در ایام دهه فجر  ۴۵ پروژه صنعتی با اعتبار ۱۱۵۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۸۱۰ نفر به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: در اعیاد و مناسبت های پیش رو هم شاهد افتتاح پروژه‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری خواهیم بود و امیدواریم بهره برداری از این پروژه‌ها به روند ایجاد اشتغال پایدار و مهار مشکل بیکاری استان کمک کند.
 

کد خبر 2766821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha