۳۲ نقطه در سنندج برای تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس تعیین شد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: ۳۲ نقطه از شهر سنندج برای تبلیغات مجاز انتخاباتی کاندیداهای مجلس و خبرگان رهبری تعیین شدند.

به گزارش کرد پرس، علی اصغری در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: شهرداری ها موظفند برابر تبصره ۲ ماده ۶۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، نقاطی را برای تبلیغات محیطی نامزدها هم زمان با آغاز تبلیغات در نظر بگیرند. با هدف رعایت عدالت و فراهم کردن مکان مناسب برای معرفی کاندیداها، این سازمان با تعیین ۳۲ نقطه در شهر امکان مناسب تبلیغات را فراهم کرده است.

وی اظهار کرد: این نقاط با هدف جلوگیری از آشفتگی بصری، حفظ زیبایی سیما و منظر سطح شهر، نظم بخشی به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی تعیین شده اند و کاندیداها نباید در مکان دیگری نسبت به تبلیغات خود اقدام کنند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود: پیاده راه فردوسی، میدان آزادی، میدان انقلاب، چهارباغ، خیابان پاسداران، دانشگاه کردستان، میدان نبوت، چهارراه کشاورز، میدان نبوت، چهارراه کشاورز، میدان گاز، پارک کودک، چهارراه عباس آباد، میدان قبا، حسن آباد، فرجه، میدان کاوه و پارک محمدی از نقاط تعیین شده برای تبلیغات کاندیداهای انتخابات هستند.

اصغری ادامه داد: میدان قانع، سه راه ادب، میدان غفور، میدان ناهید فاتحی کرجو، میدان سهروردی، اسلام آباد، میدان کارگر، میدان کوهنورد، میدان جهاد، میدان بسیج، نایسر (سه نقطه)، جلوی مسجدجامع شهرک پردیس، سه راه شیخان، ننله و میدان ۴.۱۹ بهاران، از دیگر نقاط در نظر گرفته شده برای تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سنندج هستند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین انتخابات و استفاده نکردن از تبلیغات غیرمجاز توسط کاندیداهای انتخاباتی، یادآور شد: با توجه به اینکه انتخابات در ماه پایانی سال و در آستانه فرا رسیدن سال نو برگزار می شود، از کاندیداها و طرفداران آن ها تقاضا داریم از دیوارنویسی و چسباندن پوستر روی دیوار معابر اصلی شهر خودداری کنند.

کد خبر 2767070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha