خبرگزاری بین المللی کرد پرس، جایگاه مناسبی در حوزه اطلاع رسانی دارد

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: خبرگزاری کرد پرس به عنوان یک رسانه بین المللی توانسته جایگاه مناسبی در حوزه اطلاع رسانی برای خود پیدا کند.

به گزارش کرد پرس، عیسی فلاحی در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری کردپرس در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران که در مصلی امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری است، گفت: خبرگزاری کرد پرس به عنوان یک رسانه جامع و کامل در این نمایشگاه حضور دارد و این جای افتخار دارد که به عنوان یک رسانه ای بین المللی توانسته جایگاه مناسبی در حوزه اطلاع رسانی برای خود پیدا کند.

وی اظهار کرد: امیدواریم در دوره های آینده  رسانه های استان بتوانند به جایگاه های بالاتر از وضعیت فعلی هم  دست یابند که بتوانند و دستاوردهای خود را برای علاقمندان به حوزه رسانه به عرصه نمایش بگذارند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه ۲ کلاس آموزشی تخصصی در حوزه رسانه برای خبرنگاران و روزنامه نگارانی که در این محل حاضر می شوند با حضور اساتید برجسته کشوری، تشکیل می شود.

فلاحی ادامه داد: کاروان ۲۵ نفره متشکل از اصحاب رسانه استان کردستان که برای بازدید از این نمایشگاه حضور یافته اند می توانند از این فرصت استفاده کرده و دانش و تجربه رسانه ای خود اضافه کنند.

کد خبر 2767143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha